Prevodi pesama

Strani jezici najlakše se nauče preko muzike i pesama.  Na sajtu LyricsTranslate.com mogu se pronaći  prevodi pesama  na skoro sve jezike, pa tako i  prevodi sa italijanskog na srpski. Ukoliko neka pesma nije prevedena na jezik koji vam treba, moguće je zatražiti njen prevod.

Kao primer, sledi  prevod pesme Toto Cotugna L’italiano :

Izvođač: Toto Cotugno

Pesma: L’italiano

– Italijan –

Pustite me da pevam

sa gitarom u rukama,

pustite me da pevam,

ja sam Italijan.

Dobro jutro, Italijo, sa nedokuvanim špagetima,

i sa partizanom za predsednika,

sa autoradiom uvek na dohvat desne ruke

i kanarincem na prozoru.

Dobro jutro, Italijo, sa tvojim umetnicima,

sa previse americkih plakata,

sa pesmama, s ljubavlju,

sa srcem,

sa više žena i sve manje kaluđerica.

Dobro jutro, Italijo,

dobro jutro, Marija,

sa očima punim melanholije.

Dobro jutro, bože,

ti znaš da sam tu i ja.

Pustite me da pevam

sa gitarom u rukama,

pustite me da pevam,

jednu pesmu, tiho, tiho.

Pustite me da pevam

jer sam ponosan što sam

Italijan,

pravi Italijan.

Dobro jutro, Italijo, koja se ne bojiš,

sa penom za brijanje sa mirisom mente,

sa odelom oslikanim plavom bojom,

i slow motionom nedeljom na televiziji.

Dobro jutro, Italijo, sa kratkom kafom,

čarapama novim u prvoj fioci,

sa zastavom na hemijskom čišćenju

i jednim Fijatom 600.

1 thoughts on “Prevodi pesama

  1. Povratni ping: Prevodi pesama | Italijanski online | Scoop.it

Postavi komentar